Amazing Dubai Metro

Saturday, November 27, 2010

Amazing Dubai Metro

ဒူဘုိင္းမက္ထရုိဟုေခၚေသာ ေၿမေအာက္ ( ေၿမေပၚလည္းပါသေပါ ့) ၿမဳိ ့ပါတ္ရထားဟာ ကမာၻ ့အရွည္ဆံုး
လမ္းေႀကာင္းႏွင့္အလုိအေလ်ာက္ေမာင္းသူမဲ ့လွ်ပ္စစ္ရထားၿဖစ္ပါတယ္...
အစိမ္းလုိင္းနဲ ့အနီ လုိင္းဆုိၿပီး လမ္းေႀကာင္းႏွစ္ခုရွိမွာၿဖစ္ပါတယ္...
အနီလိုင္းကေတာ ့လက္ရွိဖြင့္လွစ္ေၿပးဆဲြေနၿပီၿဖစ္ၿပီး ၃၂.၄ မုိင္ ( ၅၂.၁ ကီလုိမီတာ ) ရွည္လ်ားပါတယ္...
ဘူတာေပါင္း ၁၀ခုပါ၀င္တဲ ့အနီလုိင္းရဲ ့ပထမအဆင္ ့ကုိ ၉ ရက္၊ ၉လ၊ ၀၉ ခုႏွစ္၊ ညေန ၉ နာရီ ( ၉ ေလး
လံုးေန ့မွာ ) ဒူဘုိင္းေစာ္ဘြား ရွိတ္မုိဟာမက္ကုိယ္တုိင္ ဖြင္ ့လွစ္ေပးခဲ ့ပါတယ္....
ဒူဘုိင္း လူဦးေရ ရဲ ့၁၀ ရာခုိင္ႏွဳံးနဲ ့ညီမွ်တဲ ့လူေပါင္း ၁ သိန္း ၁ ေသာင္းေက်ာ္ဟာ မက္ထရုိ၊ ၿမဳိ ့ပါတ္လွ်ပ္
စစ္ရထား စတင္ေၿပးဆဲြတဲ ့ပထမႏွစ္ရက္အတြင္းမွာ စီးနင္းခဲ ့ႀကပါတယ္...
ရထားရဲ ့အၿမန္ဆံုးနွဳံးကေတာ ့တစ္နာရီ ၆၈ မုိင္ ( ၁၁၀ ကီလုိမီတာ ႏွဳံး ) ရွိၿပီး တည္ေဆာက္မွဳလုပ္ငန္းအား
လံုးအတြက္ ကုန္က်မည္ ့စားရိတ္ကေတာ ့ ေဒၚလာ ၇.၈ ဘီလီယံၿဖစ္ပါတယ္...

(အဆုိပါ အနီလုိင္းပထမအဆင္ ့ဖြင္ ့ပဲြေနာက္ပုိင္းမွာ တာ၀န္ယူတည္ေဆာက္ခဲ ့တဲ ့ဂ်ပန္ကုမၸဏီကုိ ေပးဆပ္ရမည္ ့လုပ္ခေငြေႀကးမ်ားအေႀကအလည္ မေပးလို ့ထုိကုမၸဏီက ႏွဳတ္ထြက္ရုပ္သိမ္းသြားခဲ ့ပါ
ေသးတယ္......အာရပ္ကုလားမ်ားက ရထားလမ္းမ်ား၊ ဘူတာမ်ားကုိေတာ ့ၿပီးေအာင္အရင္ေဆာက္ၿပီး
အေႀကြးေတြကုိေတာ ့ရက္အတိအက်မသတ္မွတ္နုိင္တဲ ့ကာလမွာ ေပးမယ္လို ့ဆုိတာေႀကာင္ ့ၿဖစ္ေႀကာင္း
ထုိကုမၸဏီမွာ လုပ္ခဲ ့တဲ ့မိတ္ေဆြအင္ဂ်င္နီယာမ်ားကေၿပာၿပလုိ ့သိရပါတယ္...)
စီးပြားေရးသာက်ဆင္းေနတယ္...ကုလားကေတာ့ခပ္မာမာပဲဗ်ာ...

ကဲ ....
ဓါတ္ပံုမ်ားကုိ ရွဳစားအားေပးလုိက္ႀကပါဦး...

Dubai metro is the longest driverless, fully automated metro network in the world. There will be two lines - green and red. The Red Line is already partly operational. Its system length is 32.4 mi (52.1 km). The first section of the Red Line, covering 10 stations, was ceremonially inaugurated at 9 : 09 : 09 PM on September 9, 2009, by Mohammed bin Rashid Al Maktoum, Ruler of Dubai.

More than 110,000 people, which is nearly 10 per cent of Dubai’s population, used the Metro in its first two days of operation. The train's top speed is 68 mph (110 kmh). The construction cost of Dubai Metro is $7.8 billion.




















0 comments: