China plans huge buses that can drive over traffic

Tuesday, August 10, 2010
ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆုိ ့မွဳကုိေၿဖရွႈင္းေပးနုိင္မည္ ့အထူးဘတ္စကားႀကီး
တရုတ္တုိ ့တီထြင္မည္...



တရုတ္တုိ ့တီထြင္ထုတ္လုပ္မည္ ့အထူး 3D ဘတ္စ္ကားသစ္ႀကီးပံုစံဒီဇုိင္း....

ေန ့စဥ္ႏွင့္ အမွ် ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆုိ ့မွဳၿပႆနာေတြၿဖစ္လာေနရတဲ ့တရုတ္နုိင္ငံမွာ ထုိကိစၥကုိေၿဖရွင္း
နုိင္ရန္အတြက္ သန္းေပါင္းမ်ားစြာ ေငြကုန္ေႀကးက်ခံကာ လမ္းမ်ားတုိးခ်ဲ ့ေဖာက္လုပ္မည္ ့အစား အရြယ္
အစားပုိမုိႀကီးမားသည္ ့အနာဂတ္ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ အထူးဘတ္စ္ကားႀကီးမ်ားတီထြင္ထုတ္လုပ္မယ္
လို ့တရုတ္နုိင္ငံမွ ကုမၸဏီတစ္ခုက တင္ၿပထားပါတယ္...

ေၿမေအာက္ရထားလုိ ...ကုိယ္ပုိင္လမ္းေႀကာင္းေပၚမွာသာေမာင္းလို ့ရမွာၿဖစ္ပါတယ္...


သူ ့ရဲ ့ေအာက္ကေနယာဥ္ငယ္မ်ား ၿဖတ္သန္းေမာင္းသြားေက်ာ္တက္နုိင္တယ္...

တရုတ္နုိင္ငံ၊ ရွန္က်န္းဟာရွိ အနာဂတ္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ဆုိင္ရာကုမၸဏီက ခရီးသည္ ၁၄၀၀ လိုက္ပါနုိင္
ၿပီး ယာဥ္ေႀကာပိတ္ဆို ့မွဳကုိ ၃၀ ရာခုိင္နွဳံးအထိေလ်ာ ့ခ်သက္သာေပးနုိင္မည္ ့ကားႀကီးတစ္မ်ဴိးတီထြင္
ထုတ္လုပ္မယ္လို ့ေႀကၿငာထားပါတယ္...အဆုိပါ 3D အၿမန္ယာဥ္ဘတ္စ္ကားႀကီးဟာ ၂ မီတာ ( ၆ ေပနွင္ ့ေအာက္ ) အၿမင္ ့ရွိတဲ ့ကားမွန္သမွ်
ကုိ ၎၏ေအာက္မွ ၿဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္သြားနုိင္ေအာင္ပံုစံၿပဳတည္ေဆာက္ထားမွာၿဖစ္တယ္လုိ ့ဆုိပါ
တယ္...
ကုိယ္ပုိင္သီးသန္ ့လမ္းေႀကာင္းနဲ ့ေမာင္းရမယ္...


ယာဥ္အတြင္း ၿမင္ကြင္း...


ခရီးသည္မ်ားလိုက္ပါစီးနင္းဟန္....

သီးသန္ ့လမ္းေႀကာင္းေပၚမွာေမာင္းႏွင္ေနတဲ ့ေၿမေအာက္ ခရီးသည္တင္ရထားတစ္စင္းလို သူ ့ရဲ ့ကုိယ္
ပုိင္လမ္းေႀကာင္းနဲ ့ေမာင္းနွင္ရမယ္ ့ဘတ္စ္ကားႀကီးဟာ ၄ မီတာကေန ၄.၅ မီတာ ( ၁၃ ေပ ၊ ၁၄ ေပ )
အထိၿမင္ ့မားမွာၿဖစ္ၿပီး အထပ္ ၂ ဆင္ ့ပါရွိမွာၿဖစ္ပါတယ္...

အထူးသီးသန္ ့ဘတ္စ္ကားမွတ္တုိင္အေဆာက္အဦးနဲ ့မွ အဆင္းအတက္လုပ္ရမယ္...


အေရးေပၚအေၿခအေနနဲ ့ႀကဳံလာလွ်င္ ဒီလိုဆင္းတက္နုိင္ေအာင္ စီစဥ္ထားမယ္...

အထက္အဆင္ ့မွာ ခရီးသည္မ်ားလိုက္ပါႏုိင္မွာၿဖစ္ၿပီး ေအာက္အဆင္ ့ကေတာ ့လွဳိဏ္ဂူမ်ားထဲမွ ကား
မ်ားၿဖတ္သြားသလို အဆုိပါဘတ္စ္ကားႀကီးရဲ ့ေအာက္မွ အငယ္စားယာဥ္မ်ားၿဖတ္သန္းေမာင္းႏွင္သြား
နုိင္မွာၿဖစ္ပါတယ္....
ခရီးသည္မ်ားကေတာ ့ကားႀကီးရဲ ့အၿမင္ ့ႏွင္ ့လုိက္ေလ်ာညီေထြၿဖစ္ေအာင္ အထပ္ၿမင္ ့အၿဖစ္အထူး
သီးသန္ ့တည္ေဆာက္ထားတဲ ့ကားမွတ္တုိင္ရံုမ်ားကေနအဆင္းအတက္ၿပဳလုပ္ရမွာၿဖစ္ပါတယ္...

လွ်ပ္စစ္စြမ္းအား၊ ေနေရာင္ၿခည္မွရယူနည္ ့စြမ္းအားမ်ားၿဖင့္ ေမာင္းနွင္နုိင္မည္ ့ 3D အၿမန္ယာဥ္ဘတ္စ္
ကားႀကီးေတြဟာ တစ္နာရီကုိ ကီလိုမီတာ ၆၀ ( ၃၇ မုိင္ )  အထိအၿမန္နွဳံးရွိမွာၿဖစ္ၿပီး ေလာင္စာအတြက္
ကုန္က်မွဳကိုလည္း မ်ားစြာေလ်ာ ့နည္းသက္သာေစမွာၿဖစ္ပါတယ္...

၄၀ ကီလုိမီတာ( ၂၄ မုိင္ ) ရွည္လ်ားတဲ ့လမ္းေႀကာင္းတစ္ခုအတြက္ ဘတ္စကားႀကီးနဲ ့လိုအပ္သည္ ့အ
ေဆာက္အဦး၊ လမ္းပုိင္းမ်ားေဆာက္လုပ္ရန္ တရုတ္ေငြ ယြမ္ သန္း၅၀၀ ( ေဒၚလာ သန္း ၁၀၀ ) ကုန္က်
မွာၿဖစ္ၿပီး ထုိကုန္က်ေငြဟာ အကြာအေ၀းတူေၿမေအာက္ရထားလမ္းစနစ္တစ္ခုေဆာက္လုပ္လွ်င္ကုန္
က်မည္ ့ပမာဏရဲ ့၁၀ ရာခုိင္နွဳံးမွ်သာၿဖစ္တယ္လို ့ဆုိပါတယ္...

နည္းပညာဆုိင္ရာ အင္တာနက္စာမ်က္နွာ Engadget ရဲ ့အဆုိအရ ၁၈၅ ကီလိုမီတာ ( ၁၁၄ မုိင္ ) ရွည္
မည္ ့အဆုိပါ ဘတ္စ္ကားႏွင္ ့လမ္းစီမံကိန္းကုိ ၂၀၁၀ ခုႏွစ္တြင္ ေဘဂ်င္းၿမဳိ ့မွာ စတင္တည္ေဆာက္မွာ
ၿဖစ္တယ္လုိ ့ဆုိပါတယ္...

ဒီလိုစိတ္ကူးေကာင္းေလးေတြနဲ ့တီထြင္နုိင္လို ့လည္းကမာၻ ့အင္အားအႀကီးဆံုးစီးပြားေရးနုိင္ငံႀကီးတစ္
နုိင္ငံၿဖစ္လာခဲ ့ရၿပီေပါ ့...

Instead of spending millions to widen roads, a Chinese company has come up with a new futuristic bus design to counter traffic jams.Enter the 3D Express Coach. Developed by the Shenzhen Hashi Future Parking Equipment Company, the vehicle is able to carry up to 1,400 passengers at a go while reducing traffic jams by some 30 per cent.The 3D Express Coach does this by sporting a design which allows cars 2 m and under in height to pass through under from under the vehicle.Looking like a subway train on stilts, the bus is 4 to 4.5 m tall and has 2 levels. The upper level carries passengers and the lower level will look like a tunnel of sorts that smaller vehicles can drive through.Passengers will board and alight from the vehicle by means of elevated, above ground stations.
Powered by electricity and solar energy, the 3D Express Bus can reach speeds of up to 60 km/h while reducing energy costs.


At an estimated 500 million yuan ($100 million) construction cost for building the bus and a 40 km-long path, the 3D Express Bus will only take 10 per cent of what it costs of build a subway system.According to the tech website Engadget, construction of the first 185 km of track will begin in Beijing in 2010.

0 comments: